Pachete servicii
Pachet săptămâna nunții
Prezența maximă în săptămâna evenimentului, ziua și seara evenimentului
Întâlniri cu furnizorii în incinta locației sau la sediul lor.
Toate tehnoredactările (lista invitați , desfașurător – program eveniment, așezarea la mese- schema sălii, distribuirea la mese, lista invitați alfabetic și fisa evenimentului)
Toate responsabilitățile din contract.
Solicită
Oferta
PACHET MEDIU
Prezența telefonică și on-line timp de 6 luni.
În medie 15-20 deplasări la toți furnizorii și la local pentru discuții, alegere meniu, proba meniu, atentie la aranjarea în sala, decor, lista alba/neagră.
Checklist și TO DO – lunar
Toate responsabilitățile din contract.
Toate tehnoredactările (lista invitați , desfașurător – program eveniment, așezarea la mese- schema sălii, distribuirea la mese, lista invitați alfabetic și fisa evenimentului).
Prezență maximă în săptămâna evenimentului, ziua evenimentului de dimineața și seara.
Supraveghere eveniment.
Solicită
Oferta
PACHET COMPLET
Întâlniri frecvente nelimitate cu mirii și furnizorii la cerere
Rezervări: local, formație, foto-video și toți furnizorii necesari
Toate responsabilitățile din contract
Tehnoredactări (lista invitați , desfașurător – program eveniment, așezarea la mese- schema sălii, distribuirea la mese, lista invitați alfabetic și fisa evenimentului)
Prezență maximă în perioada anterioară evenimentului, ziua evenimentului de dimineață și seara evenimentului
Supraveghere eveniment.
Solicită
Oferta
Pachet VR Wedding
New in trend! Virtual Reality Experience!
Un lucru este cert: viața este din ce în ce mai digitalizată și tehnologizată, așa că era aproape inevitabil ca nunțile și alte evenimente majore să ajungă în pas cu tendința la un moment dat.
Agenția noastră vă propune să experimentați Realitatea Virtuală, o experiență cu totul diferită și inedită. E ca și cum ai păși într-un portal care te poartă în timp și spațiu.
Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați!
LET’S PLAN YOUR BIG DAY, STRESS FREE!
Solicită
Oferta
PACHET MEDIU
Prezența telefonică și on-line timp de 6 luni.
În medie 15-20 deplasări la toți furnizorii și la local pentru discuții, alegere meniu, proba meniu, atentie la aranjarea în sala, decor, lista alba/neagră.
Checklist și TO DO – lunar
Toate responsabilitățile din contract.
Toate tehnoredactările (lista invitați , desfașurător – program eveniment, așezarea la mese- schema sălii, distribuirea la mese, lista invitați alfabetic și fisa evenimentului).
Prezență maximă în săptămâna evenimentului, ziua evenimentului de dimineața și seara.
Supraveghere eveniment.
Solicită
Oferta
DECOR FLORAL
Avem o multitudine de variante de decoruri! Alege ce ti se potriveste! Si daca nu avem, Realizam! 🙂
Solicită
Oferta
PACHET OFERTA OGLINDA FOTO
LA PACHETUL COMPLET
2 ore cadou pentru 2 ore achitate 500 lei; poze nelimitat OGLINDA FOTO MAV
Solicită
Oferta
PACHET TU ÎNTREBI, EU RĂSPUND!
Conform indicațiilor și documentelor ce le pregătesc pentru voi, vă deplasați singuri la furnizori și aveti suportul meu on-line și telefonic.
Solicită
Oferta
!! OFERTA SPECIALĂ
2023 si 2024 !!
Solicită
Oferta